Selasa, 7 April 2009


Keluarga yang aku sayang....

Aku adalah anak sulung dalam keluarga ku...kini aku masih lagi belajar dan tidak mampu lagi aku untuk membalas jasa ibu bapa ku yang telah menjaga ku selama 23 tahun aku hidup ke dunia ini...kini aku bertekad setelah menamatkan pelajaran ku yang sudah tidak lama lagi untuk aku membalas jasa ibubapa ku yang selama ini bertungkus lumus membesarkan diriku. aku mempunyai 5 orang lagi adik beradik. 3 sudah bekerja dan 2 lagi masih dibangku sekolah. aku senang dengan adik-adik ku walaupun kami sering juga berselisih faham tapi bak kata pepatah "air dicincang tidak akan putus". kini aku hidup berjauhan dengan keluarga ku, jauh di pantai timur manakala diriku jauh di utara. aku sentiasa rindukan riuh rendah keluarga ku dengan gelak ketawa. along sayang semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan